- вивчення особистості ліцеїста;
- створення і виховання учнівського колективу;
- розвиток талантів, розумових і
фізичних здібностей ліцеїстів, формування у них високої пізнавальної культури;
- робота з учителями;
- робота з учителями з видів
спорту;
- взаємозв'язок з сім'єю, робота
з батьками ліцеїстів;
- співробітництво з
громадськістю, різноманітними громадськими організаціями;
- планування
виховної роботи з ліцеїстами, ведення потрібної документації;
- участь у колективних формах і
методах роботи;
- самоосвіта (атестація) для
вдосконалення фахової підготовки та підвищення педагогічної майстерності;
- організація заходів,
спрямованих на розвиток творчого потенціалу ліцеїстів;
- гурткова робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар